Woke up this morning when the world turned upside down

Jeg var utrolig fornuftig i går. Gjorde bare fornuftige ting som å håndvaske leiligheten (gulvet altså), lese i stedet for å glane på tv (evt facebooke hele dagen) og heiv meg med på en treningstime. Så lagde Ida sunn mat (innmari god vegetarsuppe) også toppet jeg det hele med å legge meg til fornuftig tid. For jeg skulle tross alt tidlig opp i dag, begynner jo kvart over åtte på skolen.

Så ringer Sanna. For jeg begynner jo ikke kvart over åtte – jeg begynner halv tolv. Så rent teoretisk sett kunne jeg sovet til ti, spist en god og lang frokost og snublet av gårde til skolen i elleve-tiden. Nå derimot er jeg oppe og hopper, har i grunn fått tid til å våkne, spise frokost og gjort alt det jeg ville – så nå stikker jeg like så godt til skolen for å jobbe med prosjektoppgave. Kanskje var det ikke så ille å tro at man begynte tidlig, likevel.

~ av Trine den april 21, 2010.

3 kommentar to “Woke up this morning when the world turned upside down”

  1. Tenker du ble superhappy for at jeg ringte å sa ifra! :) Og ja; vi var jo fatisk meget flinke resten av dagen. Yey for tidlige økter! :)

  2. Jeg synes dere er flinke jeg. Så vidt jeg veit er ikke dette første gangen dere kommer på skolen for tidlig? :P

  3. Hoppet ikke opp og ned av glede når du ringte, Sanna – men var jo kjekt å vite ;) Dessuten var vi jo überflinke!
    Du har nok rett i det, Carina :) morgenfugler veit’u! ;)

Legg igjen en kommentar

 
