Better stay home with my coffee to go

Dette er første og siste gang, men shit så glad jeg er for at jeg ikke har penger til å reise på tur, så jeg ikke ville ha fått et innstilt fly i to dager fordi en vulkan plutselig fant ut at «lenge siden jeg eksploderte sist, jeg gjør det nå jeg» også hadde jeg sitti der med skjegget i postkassa.

Evig leve fattigheita!

~ av Trine den april 15, 2010.

2 kommentar to “Better stay home with my coffee to go”

  1. postkassa.

  2. Nei, man kan jo klage av mindre! :) Skjønte søndagen din var litt tøff? Geléshots har en evne til å fucke opp dagen derpå. Underlig det der! :) Var det gøy da?

Legg igjen en kommentar

 
