I think I understand…

Vi sitter på kafè. Det er et stearinlys på bordet som Espen bestemmer seg for å slukke.
Trine: Måtte du eller?!
Espen: Jeg blir så stressa av det. Tror jeg brenner meg hele tida.

Biltur med 2×17-åringer, 1×14-åring og 1×12-åring, hvor samtalen blir veldig pubertal.
14-åring: Jeg gleder meg til jeg blir full, jeg. Da blir det sikkert mye mus!

Søstern får snart lappen, og skal kommentere alt du gjør når du kjører:
Kan du bakkestarte med håndjern?

Jeg hakke sjans til å huske sammenhengen.
Den eviggående Sanna: Jeg skal bare gå i låven og dra ut fødselen av den kua der.

Ikke husker jeg sammenhengen, men kanskje vi ikke vil vite det heller.
Tone: Det var så bra, Foss, når du kom.

~ av Trine den april 13, 2010.

3 kommentar to “I think I understand…”

  1. Takk for det! Du ser VELDIG normal ut på bildet :) Trine i sitt ess

  2. Jeg ser da alltid normal ut. Synes rett og slett det er et flatterende bilde av meg.

  3. Alright! Da var alle tvil slettet, og vi har nå avslørt at hele gjengen bare er tilbakestående (et bilde sier mer enn tusen ord). Jeg må si at det føles godt å være ute av skapet!

Legg igjen en kommentar

 
