Closest thing to crazy I have ever seen

Til alle dere som synes jeg er spik spenna gal fordi jeg bretter plastposer:

Det er mamma sin skyld! Hun er mer eller mindre gal. Jeg har bare et lite snev av sykdommen. Bare så vi har det på det rene.

~ av Trine den april 5, 2010.

3 kommentar to “Closest thing to crazy I have ever seen”

  1. Syke menneske

  2. Haha, så utrolig bra! Det er sånn som bestemor gjør! ;) Ser turen til Berlin var en hit også! Artig!

  3. Hehe, bestemora di, mamma og jeg da ;) Liker’e. Veldig praktisk skal jeg si deg, tar mye mindre plass vettu. Berlin var helt supert – en kongetur fra ende til annen. Koser du deg i Dagbladet om dagen?

Legg igjen en kommentar

 
