So just tell me today and take my hand

Topp fem meldinger som er spart på:

«Jeg drømte om deg i natt. Du solgte aviser. Eller du prøvde å selge aviser. Du var ikke noe flink.»

«Er du å trener går jeg å skyter meg sjæl.»

«God jul herre milde hatt. Klamugi. Odal jepp jul herre»

«Du er grom.»

«Til info: Nå føler jeg meg litt homofil på grunn av deg.»

~ av Trine den mars 14, 2010.

3 kommentar to “So just tell me today and take my hand”

  1. “Er du å trener går jeg å skyter meg sjæl.” Denne har jeg deffintivt hørt før… Kom den fra Kaptein KA, AKA Kokken?

  2. Du mener det er typisk Ståle å si? ;) Dessverre feil, gammern. Ikke kokken denne gangen!

  3. Nei, hvis jeg ikke husker helt feil, så var denne beskjeden fra meg. Og ja, det var faktisk like før jeg knerta meg i bakhodet! :)

Legg igjen en kommentar

 
