Born to do this

Marit Bjørgen kan bare gå og legge seg! Denne jenta har nemlig oppgradert skistallen til å inneholde skisko i størrelse 37 og ikke 34 som de har vært i.. ti år. Og hva må man da? Jo, man må hjem å teste løypene. Ivrig som jeg er. (Øøøh.) Tok med meg mor, fikk henne til å smøre de (det er nemlig der problemet har ligget, jeg får alltid bakoverglatte ski) og satte utfor. Og NEI jeg gikk ikke rett på tryne, bare nesten. Og nesten skyter ingen mann av hesten, som dem sier.

Etter litt klabb og babb, som seg hør og bør etter ti år på hylla, fant jeg ut at mamma fortsatt ikke er noen smører, og hadde mest lyst til å la henne bære meg hjem. Men så fant vi en herlig skogsløype og jeg klarte både den ene og andre svingen. Så nå skal jeg rett og slett melde meg på 71 grader nord og si ifra til Cecilie Skog at jeg lett blir med på å gå over Grønland.

~ av Trine den mars 10, 2010.

2 kommentar to “Born to do this”

  1. Herlig! Da stiller jeg opp på sidelinja med en halvliter for en god latter. Og det er jo selvfølgelig Grønland i Oslo du mener?

  2. Så gøy. Jeg har også alltid bakoverglatte ski..

Legg igjen en kommentar

 
