We were the kings and queens of promise

Ok, så droppa jeg kanskje skolen i dag. Men det har ingenting med å gjøre at jeg møtte to kompiser på café i går for noen kopper kaffe og endte opp med halvlitere. Nei, tenk. Derimot har det noe med å gjøre at sola skinte som aldri før og jeg var mer keen på å smile omkapp med den ute enn å sitte inne og høre på Mr.Indahl snakke om europas historie. Får satse på at noe sitter igjen fra vgs, vel. Så da traska vi likesågodt fra Grünerløkka og gjennom Vigelandsparken til Frogner og hjem igjen. Snakk om sporty ungdom, liksom!

Dessuten mener jeg også at alt jeg gjorde på skolen i går makes up for it. Det vil si, hva Sanna og jeg gjorde på skolen i går. For hva gjorde vi? Jooo, vi tegnet avissider – og fikk ettertrykkelig vite at en side i word blir til dette. Ser dere hvor lite EN WORD-SIDE er?! Eeeen word-side!


(Jada, jeg kunne med fordel lysnet det opp litt, men det gidder jeg ikke)

Hadde blitt litt av en avis, I tell ya.

~ av Trine den mars 3, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
