Hello, OSLO

Åtte uker praksis i Moss er done and done. Jeg dro med meg pikkpakket mitt som besto av ALTFOR mye og vendte kappen mot det store Oslo. Og gjett hva jeg fant midt oppi utpakkingen min a? Joggeskoene mine jeg har savnet i åtte MÅNEDER og som jeg trodde var long gone. Yaay. Det fant jeg ut at måtte feires. Derfor dro jeg hjem og vasket leiligheten etter skolen. Klapper meg selv på skulderen for den. Og nå er jeg svak nok til å si ja til SUPERmandag selv om jeg ikke egentlig har råd. Men det koster jo bare førtito kroner drinken. Så nå sitter jeg her da, med hvitvinsglass i hånda og gliser.

Vi danses da, dere.

~ av Trine den mars 1, 2010.

Én kommentar to “Hello, OSLO”

  1. Glede.

Legg igjen en kommentar

 
