The day I died

Jeg har frosset fast, derfor lite blogging. Det kan hende jeg tiner opp og kommer sterkt tilbake. Men det er på dette tidspunktet ganske usikkert.

Men mens dere venter kan jeg jo fortelle at jeg faktisk høster ganske godt av å jobbe i lokalavisa. Bare se:

I dag fikk jeg faktisk pakke i posten. Det var fra min gode venn i trygg trafikk og gjett hva jeg fikk? Jo, det skal jeg fortelle dere. En plansje som jeg kan henge på veggen (evt ta med i bilen, jeg tror det er det han sikter til) om BILSIKKERHET.
Slik går den:
1) Ta på sjåføren bilbelte.
2) Sett bilbelte fast i låsen.
3) Se at han sitter riktig.
4) Ikke la han spise pølse mens han kjører.
5) Ikke la han kjøre som en kanin, men midt mellom skilpadde og kanin.
6) Ikke la han drikke og røyke mens han kjører.

Og så følger det med en «Her får du de vanligste unnskyldningene (riktig nok et ord som er uthevet) for å slippe å bruke bilbelte. Motargumentene (også uthevet) du kan bruke for å få folk til å ta det på følger etter.

Lille-lørdag ass!

~ av Trine den februar 24, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
