What could have been

BLÅmandag. Noe jeg ikke har hatt noe særlig forhold til, i grunn. Men det var jo før i dag. Dagen i dag kan muligens gå inn som definisjonen av blåmandag. I alle fall etter min mening. Ingenting har gått min vei. Alle sakene jeg skulle skrive, gikk nedenom og under. Så går jeg tom for batteri på mobilen, og da er det jo en selvfølge at jeg satt og ventet på en viktig telefon. Så skal jeg legge i peisen, og hva skjer? Jo, jeg brenner meg på fingern. Så nå har jeg brennmerke med SOT i. Skikkelig hot.

Joda, også dropper jeg trening, og får innmari lyst på muffins. Kjøper ferdig muffinsblanding, setter på ovnen, smelter smør og skal til å røre smørja sammen idet jeg kommer på at.. jeg trenger muffinsformer. Men har vi det a? Neida. Det har vi selvsagt ikke. Så nå skal jeg være pært i to minutter til, som etter hvert vil gå over i god samvittighet. Jeg hadde tross alt ikke godt av de muffinsene uansett.

~ av Trine den februar 8, 2010.

Én kommentar to “What could have been”

  1. Bra skrevet, trenger journalister – ta kontakt

Legg igjen en kommentar

 
