Breath you in

Vet du hva? Å be meg om å huske å PUSTE når jeg er på StramOpp-time, det er kanskje tidenes største unødvendighet. Jeg gjør jo ikke annet! Jeg mener, glemmer du virkelig å puste når du må ta knebøy til tre sanger på rad? For det kan selvsagt bare være meg, at man egentlig glemmer det innimellom. Men for min egen del; jeg puster som bare det. Så hvis du, kjære instruktør, kunne latt være å hele tiden be meg gjøre dette ville jeg vært uendelig takknemlig.

Takk for det.

~ av Trine den februar 1, 2010.

Én kommentar to “Breath you in”

  1. Haha, det er til sånne som meg hun sier det. Jeg holder pusten rett som det er under timen, spesielt under armbøyninger og planken. Så, kjære instruktør-Siv, fortsett å be meg om å puste!

Legg igjen en kommentar

 
