All my friends are braindead

Neida.. (Joda)

For dere kjenner vel til de fantastiske vennene mine nå etter uendelig mange sitater? Vel, de skuffer aldri. Here we go again.

Sanna har klinka til med 2009’s beste sitat:
Every day is a single day.

Sanna stikes again.
Tunge smykker veier!

Mats Erik skal fortelle om når han begynte å røyke, hvor han røyka og når han slutta. (Eller ikke slutta.)
Også røyka jeg hele Hong Kong..

~ av Trine den januar 30, 2010.

2 kommentar to “All my friends are braindead”

  1. Har jeg fått æren av TO sitater! Damn – lucky me! Men du? Det siste der… Det har jeg vel aldri sagt? I hvilken sammenheng..? Kanke fatte det! :)

  2. Haha, jo du har nok det ;) Husker du ikke når du, Ben og jeg vorset hos dere? Og Ben skulle låne smykke av deg? :) Hahaha.

Legg igjen en kommentar

 
