You should be happy

Jeg har nettopp blitt fadder til verdens nydeligste gutt!

Så får vi se da, om jeg er et faddermateriale. Skal jo holde meg edru to helger på rad nå. Og har nettopp vasket huset og bakt kake. Og i går vaska jeg bilen. Herregud, merker at det nesten ble litt for mye på en gang. Går og spiser litt usunt.

~ av Trine den januar 28, 2010.

2 kommentar to “You should be happy”

  1. Jeg liker at du har vasket bilen!

  2. Hehe, det likte bilen også skal jeg si deg. Du skulle kjent hvor godt den lukter inni!

Legg igjen en kommentar

 
