Oh shut up!

Du vet når du står opp tidlig om morran, har aller mest lyst til å bli liggende pent under dyna hele dagen og bare døse, men opp. For min egen del hopper jeg alltid i joggebuksa og drar en stor genser over hodet. Lager meg en kopp te, leser avisa og går ikke ut av joggebuksa før jeg absolutt må. Dermed er det tid for boblejakke, lue, skjerf, vanter. You name it. Skakke fryse!

Men i dag var det faktisk varmt. Ikke med en gang, men gradestokken viste faktisk null grader. Det er lenge siden sist, det! Uansett, så langt ingen problemer.

Men så skal jeg ut og intervjue en kar. En gammel kar. Jeg har ikke mer enn kommet meg ut av bilen før han begynner.
Mannen: Herregud, hvor kaldt tror du det er a?!
Moi: Eh, jeg sto opp tidlig.
Mannen: Ser jo ut som om du skal til nordpolen.
Moi: OKEI. Skal vi si oss ferdige med den saken? Jeg tar av meg lua.

For selvom du går i t-skjorte, kan det hende at jeg fryser, din idiot.

~ av Trine den januar 27, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
