Let’s exchange the experience

Hemsedal, turen hvor:

– noen fant en gorilla på vei hjem fra nach
– en dressbukse revna i ræva
– noen trodde Obama het Osama til mellomnavn
– vi tok en preski før bakken og drakk øl klokka 11
– jeg knipsa i søvne
– alle endte med hovne mandler (kan ikke skjønne det)
– jeg holdt min aller første herrenes tale
– team Trine vant middagskonkurransen (kalkun, it’s my thing)
– vi trodde at vaskemaskinen ikke funket (men glemte å skru på vannet)
– vi ga Thomas diagnosen ADHD
– vi hadde eget skrifterom (hvor jeg er på 70 prosent av tilfellene)
– jeg våknet med en sokk èn centimeter fra nesa

Takk for turen! (Og send bilder.)

~ av Trine den januar 10, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
