Cross my heart and hope to die

Jeg tror jeg har fått uttrykt mitt hat overfor korps opptil flere ganger denne høsten. Men hvis dere ikke har fattet greia; jeg kan ikke fordra dem. Derfor passet det jo ekstra fint at jeg i dag ble satt på tidenes sak: Dekk arrangementet med åtte lokale korps, samt kongens korps, disse gardegutta. Flott, tenkte jeg. Den skallebanken fra gårsdagens jentefyll kunne jo virkelig trengt et sabla korps for å toppe heile driiden. That’s just great!

Og sånn for å ha minnet dere på en viktig ting; det hjelper ikke at de er kongens korps. De suger like herlig som alle andre.

~ av Trine den januar 9, 2010.

Legg igjen en kommentar

 
