So this is Christmas?

Jeg klagde fælt i går. Så sårri. Men virkelig; merry klissmas var riktig frase å dra i går. Men nå derimot – nå snør det så herlig ute atte. Happyface.

Dagen har gått med på jobb, med The Hills maraton i bakgrunn og trafikkulykker å oppdatere folket på. Så dro jeg meg selv opp til familietradisjoner hvor alle hadde drukket i fire timer og stemningen var deretter. Hadde mest lyst til å bælme aquaviten for å komme på deres nivå, men måtte dessverre velge farris og kaffe i stedet. Forbanna fornuftig ungdom, det sier jeg dere!

And now I present you sweet dreams:

Nei, han peker ikke på deg – han peker på meg og sier; all I want for Christmas is you.
HAH!

~ av Trine den desember 25, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
