For tonight I’ll lay here with you

Jeg:

– glemte nettopp å drikke eplejuicen til knekkebrødet (doh!)
– skjønner meg ikke på folk som sykler når det er is (skjerpings!)
– synes det er helt idiotisk at de salter fortauene (jeg vil heller tryne enn å bli grisete på beina)
– liker snøen i bakgården
– har eksamen om to dager (jeg lyver. halvannen er det, faktisk)
– har juleferie om 37 timer (helt sant. lyver ikke.)
– skal drikke øl om 37 timer og 2 minutter (hei, skål!)
– har kjøpt årets første julegave (i dag, ja)
– skulle gjerne hatt en rosinbolle i hånda (men tar en sandnøtt i stedet)

Love snow. Tatt det sjæl. Helt sant, lyver ikke!

~ av Trine den desember 15, 2009.

4 kommentar to “For tonight I’ll lay here with you”

  1. Sandnøtter er bedre enn rosinboller. Strand og sol er bedre enn snø. Kos deg i vinterland, så skal jeg tenke på deg i Mexico.

  2. Trine: Jeg sykler til jobb året rundt. To ting å tenke på: Avpass fart etter forhold, legg om til piggdekk :-)

  3. Sanna: Kos deg i paraplydrink-land. Er det lov å ønske seg kort? Skal jeg først lide, kan jeg jo lide litt ekstra.

    Og Pål: Virkelig? Det må være kjempeslitsomt! Men veeldig sporty, selvsagt.

  4. Forresten, veldig hyggelig å se at du leser bloggen min, Pål :)

Legg igjen en kommentar

 
