Please give me what I want

Blir jeg nødt til å boikotte alle kaffesjapper i Oslo? Er det så sabla vanskelig å gi meg karamell i latten min når jeg ber om det? Og nei, jeg må ikke ha det hver gang – men når jeg har lyst på det, og bestiller det, da blir det en like stor skuffelse hver gang å få den uten. Jeg mener; det kan da ikke være så vanskelig? Og jeg bestilte den to minutter før du lagde den, kan man være gullfisk at du glemmer bestillingen idet du snur deg rundt? What up, liksom! Så nå sitter jeg her da, med en middels god latte. Men til gjengjeld er takeawaykoppen kjempefin. Hadde det ikke vært for det skulle jeg gått ned og klagd.

~ av Trine den desember 11, 2009.

2 kommentar to “Please give me what I want”

  1. Du er så negativ i disse førjulstider, Trine. Det er jo nå vi skal smile og være glade. :-)

  2. Viktig å finne de små tingene i hverdagen som kan irritere vettu :) men ellers smiler jeg som en sol! Til og med ferdig med mappeeksamen – da kan man ikke gjøre annet enn å smile! Dessuten er det jo snart Hemsedaaaal :)

Legg igjen en kommentar

 
