I can’t get you out of my head

Ingenting er som å begynne en herlig helg i Stockholm med å være fyllesyk fra jentejulebord. Men når man kan fortsette den med shopping og avslutte den med Backstreet Boys konsert er jeg solgt, jeg. For ikke  å glemme den obligatoriske crush-on-Nick følelsen igjen. Må jo elske nostalgien!

Så er det selvfølgelig jeg som klinker til med turens flause. Topshop; søstern hadde nettopp vist meg et par sko, og jeg tror at det er henne som følger etter meg videre. Jeg snur meg, ser rett ned på det hun har funnet og sier;
Dritfint genser, den hadde passa deg kjempebra. Hvor fant du den?
Så møter jeg verdens mest forvirra blikk, som ikke er søsterns, men en random svensk jente.
Men hallo! Er lov å ta feil.

Og ja. Så forresten verdens styggeste kåpe rett før vi måtte pakke ti kilo overvekt over i fire små håndvesker.

~ av Trine den desember 7, 2009.

2 kommentar to “I can’t get you out of my head”

  1. Jaja Uhurstad, så det er ikke bare jeg som ryker på en smell en gang iblant ;-) Men Trine… Er det ikke litt kjipt å legge ut den splitter nye kåpa til bestemor på bloggen din, for så i tillegg rive selvtillitten til vedkommende rett i dass? Er det dette julen liksom skal gjenspeile? Om kåpa er aldri så stygg, så har henne ihvertfall veskegarderoben på plass.

  2. Heiheihei! Det var da fælt til barmhjertig samaritan du skulle være a. Hadde bestemor hatt’n, hadde hun fått høre det lenge før den havnet her, trust me. Og syns du at du ser mormor i den eller? Haha. Er ikke rekti’ skrudd sammen du ;)

Legg igjen en kommentar

 
