The thing about addiction is..

.. it never ends well.

Siden jeg fortsatt er og kommer alltid til å være et barn, har mamma laget pakkekalender til meg. Og siden hun er både snill og slem på en gang var den første gaven en boks med sandnøtter. Min absolutte favoritt julekake. Den kaka som jeg først spiser halve deigen av, for så å spise opp resten når de er ferdig stekt. Jeg er så glad i den kaka. Så nå har jeg en hel boks med herligheter i skapet. Det vil si, den er langt ifra full fortsatt. Måtte selvsagt innføre en ny desemberregel idet de var i hus:

Enhver morgen kan, og helst skal, begynne med en sandnøtt.

Det skal nevnes at tre ikke overlevde photoshooten. Så sårri.

~ av Trine den desember 3, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
