You are freakin’ killing me

Hvilken premieidiot av et menneske var det som fant opp korpsene? Og hva slags skadelig stoff var det han gikk på? Er det noe jeg har lite til overs for er det nettopp de gladkristne jævlene som loker rundt i Markveien med instrumenter de bare ikke klarer å beherske. Og neida, vi snakker ikke om en liten marsj forbi – nei for all del, de ble like så godt i ett par-tre timer. Og akkurat idet jeg trodde jeg var kvitt den forbaska tromma, da satt de seg like så godt ned for en liten ønskereprise tjue meter fra vinduet mitt. Og la det være sagt – ingen tenkte på at det kunne være en idè å lydisolere her. Er det en ting jeg skal huske på når jeg skal kjøpe leilighet, er å regne ut sannsynligheten for om det kommer til å henge korps utenfor.

Men det må være en greie som går. En trend. En helt latterlig en. For i tillegg til at de samlet seg i hopetall, så gikk det unger rundt med trompeter og spilte litt sånn random. Og du må jo ikke finne på å tro at barn kan spille noe som helst. Ikke noe gehør ute å går på de barna i alle fall. Og hva skjer i dag? JO. Jeg blir vekket av en hersens trompetidiot. Og hvilken sang prøver’n seg på? HJULENE PÅ BUSSEN!

Man as. Dere må seriøst legge ned.

~ av Trine den november 29, 2009.

5 kommentar to “You are freakin’ killing me”

  1. Fin blogg :D

  2. Veldig hyggelig å høre, Sunniva Marlene :) Popp gjerne innom innimellom!

  3. Haha! La oss kaste stein på dem neste gang! Lov at du ringer! Ligger noen helt syyyke steiner på gården her som jeg kan ta med! :) Ååååå, nå gleder jeg meg til neste korpsshow!

  4. Jeg skal ha deg på speeddial! Ta med de største du finner, vi kommer til å trenge de! Trust me ;)

  5. Taktløs tromming i en mørk og kald Bergenskveld burde heller ikke være lov. Særlig ikke når jeg sitter inne og prøver å konsentrere meg om eksamenslesing. (Jeg tror forresten ikke det finnes noen lov som tillater eller forbyr slikt makkverk, Trine)

    De små guttene burde komme seg hjem i seng. Nordnes Bataljon burde finne seg et nytt øvingssted. Stikk av!

Legg igjen en kommentar

 
