Maybe you’re gonna be the one that saves me

Jeg vet ikke helt hvor de siste månedene har blitt av. Det som derimot er ganske sikkert er at det er første søndag i advent – i morgen. Noe som igjen betyr at det er fem dager til jeg drar til Stockholm for juleshopping, at det er åtte dager til første eksamen, nitten dager til juleferie og tjueseks dager til julaften. Tjueseks!

Så i dag skal jeg kose meg med ny musikk på øret, prøve å komme meg til Indiska uten å bli tråkket ihjel av alle de andre som til byen, drikke gløgg (med rødvin, seff) og nyte den siste dagen før juletida sparkes igang.

~ av Trine den november 28, 2009.

Én kommentar to “Maybe you’re gonna be the one that saves me”

  1. Det gjør du rett i! Have fun sweetie! :)

Legg igjen en kommentar

 
