In need of some inspiration

Du vet når du sitter på en kjempegod story, men bare ikke klarer å få poengene ned på arket? Jeg vet ikke om det finnes noe mer irriterende. I alle fall ikke på dette tidspunktet, med tre timer til deadline. Ikke finner jeg tittel, ikke klarer jeg å finne en god rekkefølge på punktene. Men i positivitetens ånd skal det sies at jeg har kildene klare og saken er egentlig god. Men hvem i all verden stjal kreativiteten og inspirasjonen min? Jeg vil ha den tilbake!

~ av Trine den november 27, 2009.

Én kommentar to “In need of some inspiration”

  1. Ari Behn

Legg igjen en kommentar

 
