Moroklumper så langt du kan se

Jeg er svak for dårlig humor. Det vil si, det beste jeg vet er dårlig humor. Og du finner ikke bedre, eller dårligere, humor enn etter en lang dag på skolen eller dagen derpå. Vi hadde for så vidt ikke lang skoledag i dag, ei heller var det dagen derpå, likevel kom gullkorna på løpende bånd. Det blir ikke bedre enn dette.

Vi er nettopp ferdig med Stine sin tekst, som skal lagre endringen da hun blir sint på pc’en og utbryter;
Jeg vil gjerne vite hvor den gikk og la seg!

Vi skal begynne på Sanna sin tekst.
Stine: Byline i BOLD?!
Sanna: Vel, jeg følte meg litt tjukk da jeg skrev den..

Cahtrine sin telefon ringer. For ente gang.
Sanna: Hallaoow! Er det faren din igjen nå da?

Tar forbehold om at sitatene kan være noe interne. Dere får nesten bare kose dere med det!

~ av Trine den november 25, 2009.

Én kommentar to “Moroklumper så langt du kan se”

  1. Neste gang setter du på videokamera. Før dere begynner.

Legg igjen en kommentar

 
