Pump it up!

Jeg er inneforstått med at det blir mye SATS om dagen, men det legger dere virkelig opp til selv, folkens. Under dagens økt noterte jeg følgende bak øret:

– tren aldri mer en mandag kveld
– hawaianas er tydeligvis den nye trenden (og surfeshorts)
– alle som ikke fikk napp i helgen, skal pumpe som rakkern i dag

For en mandags kveld må man nemlig sloss over apparatene. For ikke å snakke om alle bolerne! De herlige, oppblåste gutta i singlet, de jeg elsker. Men det positive i det hele er jo at jeg fikk en time på mølla. Og jeg fikk med meg den nye trenden; gutta som møtte opp i singlet, surfeshorts og hawaianas. Hva gjør man med slike mennesker? Setter de på første fly til Australia?

~ av Trine den november 23, 2009.

2 kommentar to “Pump it up!”

  1. Det er harry å skryte av at du trener. Jeg syns du gjør det litt ofte, Trine.

  2. Man må skryte. Kommer ikke utenom. Kanskje jeg skal begynne å skrive treningsdagbok og sende deg kopier. Vi får se.

Legg igjen en kommentar

 
