Let’s match time-tables, yes

Jeg kan ikke fatte hvorfor man må fly rundt på sats med et svært belte rundt magen. Hva er det egentlig godt for? Kan man dra frem en knakende god grunn og blow me away? For det er virkelig noe av det dummeste jeg ser. Det, og alle med hansker. For ikke å glemme de som er iført singlet. Jeg dauer litt av dere. Derimot ser jeg gjerne at du-med-de-deiligste-beina-jeg-har-sett-i-hele-mitt-liv begynner å trene samtidig som meg. Deal?

~ av Trine den november 18, 2009.

8 kommentar to “Let’s match time-tables, yes”

  1. Jeg er faktisk uenig med deg, Trine… Tro det eller ei :) Disse beltene er for mange et viktig ekstrautstyr under styrkeløft. It’s not just for fun, baby! De gjør at magen støtter bedre opp om korsryggen. Det forebygger skader. Óg man kommer ikke like lett frempå under løftet. I tillegg kan man løfte fra 0-30 kg ekstra i knebøy og 0-20 kg ekstra i markløft. Så det så! :) Ps. Hanskene er bra for bedre grep og for å forebygger blemmer!

  2. Ps. Menn med digge bein kan gjerne besøke SATS Solli også! :)

  3. Der ja, Trine :) kanskje du må undersøke litt om ting før du blir så sint. Foresten, jeg er ikke frisk ennå, så pass deg!

  4. Helt feil, Heidi. Jeg ba jo om hjelp, og selvom Sanna nå fortalte hva som var greia med det syns jeg jo det ser like dust ut ;) Og du, BLI FRISK A. Ellers sover jeg hos mormor!

    Og Sanna; takk for info’n! De ser fortsatt like teite ut, men da er det i alle fall for en grunn. :) og det er i det minste noe. Og en ting til; jeg sender’n kun ett sted – og det er ikke til sats Solli for å si det sånn! ;)

  5. Syns belte ser tøft ut jeg… det er jo tross alt trenings senteret:P Men dere jenter som kommer i taights og sminket klar for byn, DET er teit det.. man trener for å trene.. alræææeit, knakende god steming på velvet i går forresten:D

  6. Jeg syns det skulle være en lov om følgende; For jenter er det kun lov å ha hvite singleter, med påfølgende bh-nekt. I tillegg er det dusjeplikt FØR trening, og da med singletene på. Da får vi en koselig og underholdene treningsøkt. Kanskje det blir trening på meg og…

    Hei Trine!
    Nå kommenterer jeg bloggen din.

  7. Hvelvet er alltid en sikker vinner, Alex :) og du, beltet er kjempeteit!

    Halla Mats. Vet ikke om du hadde TRENT så mye, men. Det der får du gjøre på privvaten. Kommenter oftere da, ikke bare når jeg maser ;) det er jo så kos!

  8. Susanna vet hva huns snakker om! Stabiliserer korsryggen.. Men det trengs vel bare for de som løfter TUNGT, sånn som deg Tine=)
    Og hansker er harry uansett. Træler på hendene er et godt tegn=)

Legg igjen en kommentar

 
