That party last night was awfully crazy

At jeg er i live.. Det kan ikke engang jeg forstå. Vel, vi kjører den lange versjonen. Donkeyboy på fredag var som dere så, helt fantastisk. Bedre liveband skal du lete lenge etter – i alle fall i mine øyne. Ferden videre gikk fra bar til bar, hvor vi rundet av det hele på fisk&vilt. Våknet opp med en kebab i vasken, alle klærne kastet rundt om i rommet og en hodepine fra helvete. Ingenting passer bedre da, enn å vite at du skal på gourmetmiddag med påfølgende fest seks timer senere. Men det er ikke den ting ikke Fridays og litt shopping kan hjelpe på.

Kvelden ble..magisk. Og neida – jo flere kokker jo mer søl, er ikke kun et uttrykk. Så fort en vinflaske blir åpnet er nemlig ikke maten like interessant lenger. La meg si det slik at vi vasket både vegg og komfyr senere på kvelden. Men MAN – alle skulle hatt en kokkevenn. I løpet av kvelden fikk jeg i meg;
– trøffel til 35 tusen kroner kiloen
– ørret sashimi
– vin fra 1989
– andelever
– blåmuggost, tomatsyltetøy og…

aaaaltfor mye vin! Mange sære diskusjoner, spennende mennesker og syv knuste glass senere spaserte jeg hjem og fant ut at klokka hadde rukket å bli syv innen jeg hadde kommet meg i seng. Lenge leve gladfesten! Og død over fyllesyke.

Takk for maten!

~ av Trine den november 15, 2009.

Legg igjen en kommentar

 
