O’happy weekend!

Du elskede helg, du kunne virkelig ikke kommet for tidlig. Etter en helvetesuke på skolen med ni og syv-timers dager, innleveringer av både artikler og hjemmesider smakte det ekstra godt å få fri fredag morgen. Helg! Og for en helg det kommer til å bli! Donkeyboy-konsert med Sanna og ut i morgen, gourmetmiddag hos en kokkekompis og fest på lørdag og ikke nok med det, så blir det jentekveld med ost&vin og utenlandsstudier-diskusjon på søndag. Føler at denne helgen drar seg inn mot perfeksjon.

Og for å sette prikken over i’en har jeg kjøpt perfekte klementiner som jeg skal kose meg med innimellom det hele. I love life.

~ av Trine den november 12, 2009.

3 kommentar to “O’happy weekend!”

  1. Liker. Kos deg på konsert :)

  2. WOOP, WOOOP! Detta blir donkeyfett!! :) Ps. Du kan ikke ta med klementinene dine inn på Rockefeller.. Ekke lov!

  3. Thank u, Monique – I will :)

    Og Sanna, hvis jeg ikke får ha med klementin GIDDER JEG IKKE VÆRE MED! (Jeg kan lett overtales. Seriøst. Jeg tulla. Jeg vil være med.)

Legg igjen en kommentar

 
