Going down memory lane

Jeg børstet nettopp støv av den gamle eksterne harddisken min og plugget den i mac’en. Og vips, så hadde to timer flydd forbi med mimring, frysninger og latterkuler. Så, hva har vi lært? Jo;

– at forandringer fryder (og er ofte nødvendige)
– at købenturen med Mona ikke lett kan toppes
– at å klippe seg kort var et smart move
– at jeg skulle bodd ett år til i Bergen


– at jeg aldri har vært særlig fotogen


– at Thomas aldri mer må drikke 14-15 øl på styrten

Meg og Trine
– at søstern var fjortiz

Mona og moi
– at runde to med både russeball og russetid hadde blitt tatt imot med åpne armer

~ av Trine den november 10, 2009.

2 kommentar to “Going down memory lane”

  1. Fotogen har du vel alltid vært!

  2. haha, fjortiss ja..

Legg igjen en kommentar

 
