Each day’s a gift and not a given right

Snakk om negativitet a! Ukeshoroskopet mitt sier at jeg ikke får en eneste god dag denne uka. Bullshit! Jeg har jo en nå nettopp. Og det på grunnlaget av å ha stått opp grytidlig og drasset rundt på en stor bag. Horoskop-tøys!

Dagens quote:
Moi: Men hvorfor blir du ikke bare med på konserten da?
Stine: Fordi livet mitt er helt tragisk.

Happy monday!

~ av Trine den november 9, 2009.

Én kommentar to “Each day’s a gift and not a given right”

  1. Når du sier det sånn, eller egentlig var det jeg som sa det sånn, så ser jeg det komiske i det…Eller det tragiske…

Legg igjen en kommentar

 
