Når man venter på noe godt..

Nå i helgen åpner både Trysil og Hemsedal alpintanleggene. Det betyr at skisesongen for alvorlig kan sparkes i gang. Puddersnø, afterski, kalde heisturer. Kakao, røde nesetipper, votter og hjelm. Kamera i lomma, knall og fall. Herregud, jeg kan nesten ikke vente! 48 dager til julaften, 53 dager til 17 herlige venner pakker baggen og sette gps’en mot Hemsedal. Heerlige Hemsedal. Om det blir vellykket? Vel, 10 av oss var på Geilo i fjor.

53 dager. Herreguuud så bra det blir!

~ av Trine den november 6, 2009.

7 kommentar to “Når man venter på noe godt..”

  1. Jeg dævver! Haha

  2. Fantastiske bilder da ;) gleder meg til reprise!

  3. Jeg gleder meg til julegave fra deg:)

  4. Hehe, det gjør du da. Men det burde du også. :)

  5. Jeg gruer meg.

  6. Jeggledermegkjempemasse!

  7. Jaaaaaaaaaaaaaa!!!

Legg igjen en kommentar

 
