Stop that snow!

I går formiddag kunne jeg, hvis jeg la godvilja til, se snøfnugg utenfor vinduet. Den første snøen for sesongen så jeg jo på vei til Stad, men det blir noe helt annet når det snør her. Lite visste jeg om at det kom til å bli snøstorm før midten av november, men nettopp det har jo skjedd i dag. Ok da, storm og storm, snøen legger seg jo ikke akkurat, men vind+snø vil jeg tørre å påstå er snøstorm. Jeg ønsket i alle fall at jeg hadde solbriller i veska, så jeg hadde sett noe foran meg.

Men snø, nå? Her? Jeg mener, det skal jo snø på fjellet. Der er det jo kjempebra at det snør. Men her? Det er måte på hvor lenge jeg syns det er gøy å gå i gummistøvler – og jeg elsker jo gummistøvler. Kan det ikke bare være kaldt og fint frem til midten av desember og lave  ned i uante mengder? Tenkt om vi for en gangs skyld fikk en hvit jul a, dere. Det hadde vært noe, det.

WeHeartIt

~ av Trine den november 5, 2009.

Én kommentar to “Stop that snow!”

  1. Trine er veldig pen.

Legg igjen en kommentar