Something to make you smile

Det er helt utrolig hva dere søker på for så å komme inn på siden min. Til tider blir jeg litt småredd for noen av dere, andre ganger ler jeg meg ihjel. Her er et knippe av hva noen av dere søker på:

– hvor bor marit larsen (deg er jeg litt redd for)
– shoefiti (whaat?)
– trine hattestad (whaaaat?!)
– sperret bankkortet (haha, ingen hjelp her dessverre)
– kongesvaret (jeg er så stolt av at du havnet her)
– grape frukt kjerne ekstrakt (jeg GRÅTER inni meg)
– hundebein kake (nei skjerp deg a?)
– sitater om fyllesyke (whoopwhoop)
– har jeg (ja, hva har du og hva har jeg?)
– hvorfor kan jeg ikke sove (nei du, det aner jeg ikke)
– oj der tisset jeg på meg (stakkars)

Jeeez. Jeg lurer på hvor dere kommer fra, og om dere får noe ut av bloggen. Jeg tipper not. Uansett, her får dere litt kjærleik alle sammen.

~ av Trine den november 2, 2009.

5 kommentar to “Something to make you smile”

  1. Jeg tipper det er jeg som har søkt på grapefruktkjerneekstrakt. Hørt det skal gjøre under med kroppen ;-)

  2. Men ikke på «grape frukt kjerne ekstrakt». Den ordelingen der får vel også deg til å gråte litt? For ellers anbefaler vi jo alle grapefruktkjerneekstrakt! :)

  3. Jeg fant bilder fra bloggen din når jeg googlet husfred for en liten stund siden. Veldig gøy!

  4. Ja, jeg gråter en elv av den orddelingen der. Skjerpings! Og Monica, hvorfor har du googlet husfred?

  5. Hah, så gøy Monica :) sånt liker vi!

Legg igjen en kommentar

 
