Har naboen daua?

Hvor går grensa for når man ringer til politiet og sier; ehm, jeg tror naboen min kanskje er død. Kan dere sjekke?

Her? For han har nemlig ikke hentet inn avisene sine på halvannen uke sikkert. Og jeg begynner å bli rimelig lei av å ha søppel i gangen. Ok, kanskje ikke søppel, men aviser da. Poenget er at jeg er lei. Finner jeg ut at han er på ferie kommer jeg til å bli snurt for at han ikke spurte om jeg ville ta inn avisene hans, det hadde hjulpet både han og meg.

~ av Trine den oktober 30, 2009.

5 kommentar to “Har naboen daua?”

  1. Kalle det du kanskje kommer til å leve av, for søppel. Fantastisk! :-D

  2. Jeg rettet på meg selv. Så du ikke det a? Dessuten kommer jeg aaaaldri til å jobbe for DN. :D

  3. Reglene finner du om du ser How I met your mother

  4. Så fin blogg, litt morsomt innlegg egentlig. Hehe ;b

  5. Tusen takk Maria Kristine, kjempekoseig å høre :)

Legg igjen en kommentar

 
