If you fall I will catch you

Vet du hva? Jeg har ikke gjort en døyt som kan kategoriseres som fornuftig i dag. Ingen verdens ting. Annet enn å vaske badet, og det gidder jeg ikke kalle fornuftig engang. Jeg har sortert hodet, jeg har hørt på Lifehouse – Storm sikkert femten ganger og nå –nå har jeg sett tre episoder Grey’s Anatomy. Tre på rad. Jeg kan ikke huske sist jeg så så mange episoder av noe på rappen.

Dessuten har jeg ventet på en telefonsamtale. Som aldri kom. Så hva har jeg tenkt til nå?

Se enda en episode.

I morgen skal jeg ta meg sammen. Promise.

~ av Trine den oktober 28, 2009.

4 kommentar to “If you fall I will catch you”

  1. Det er jo en herlig serie:) Så skjønner at du har et lite maraton for deg selv!

  2. Så absolutt, Solveig :) Er du en liten snik selv og laster ned? Slutten av sesong fem tar helt lufta ut av meg!

  3. Du er ikke alene om å ikke ha gjort så mye, kjære deg. Bare at i midt tilfelle har jeg bakt boller, og ikke vasket badet. Og jeg så tre episoder av Cold Case, og ikke Grey’s Anatomy ;P

  4. Hehe, det er godt å høre at det er flere der ute :) Jeg hadde faktisk tenkt til å bake muffins i går, men tiden tiden flyr med MacDreamy så slik gikk det ikke! Sees etterpå :)

Legg igjen en kommentar

 
