The heart brings you back

Jeg pakket snippsekken og vendte snuta hjemover. Ikke dumt, her får jeg både jobbet rumpa av meg og får hjemmelaget middag. Servert.

Beste hittil:
– radio i bilen. Jeg blir helt nødt til å kjøpe meg en. Radio, altså. Til å ha hjemme. Jeg elsker jo å høre på radio!

Så nå får jeg praktisert svineinfluensa-skillsa mine, sett søte venninner, spist sunn mat og usunn kake som mormor disker opp med. Det er langt ifra feil!

~ av Trine den oktober 23, 2009.

4 kommentar to “The heart brings you back”

  1. Nå må du ikke glemme at du skal lage aubergine-et-eller-annet i helgen! God helg =)

  2. Det er da bare koos :) God helg!

  3. Good helg, 2 u! :)

  4. Like så, søta :) sees på tirsdag!

Legg igjen en kommentar

 
