Rules at the gym

Jeg mener det burde stått en slik plakat på hvert eneste treningssenter:

1. Ta med deg en større vannflaske enn 0,33 barneimsdal
Dermed slipper du å se ut som en dust OG  å hele tiden måtte fylle på

2. Ta på deg noe annet en enn trang, gjennomsiktig singlet
For jeg er nemlig ikke interessert i å se brystvortene dine, i det hele tatt.

3. Selvom vi har hengt opp speil, bør du ikke pòse i hvert eneste
Nei. Bare slutt, vær så snill.

4. Ikke stønn som en hval hver gang du løfter en vekt
Hadde jeg villet høre noen stønne hadde jeg gjort noe helt annet enn å være her.

5. Vask apparatene etter du har brukt de
Spesielt om den lysegrå t-skjorta di nå er mørkegrå. Men også alltid. Uansett.

6. Ikke ødelegg apparatene våre
Så ikke løp så hardt på tredemølla at jeg rister mens jeg jogger.

7. Dette er ikke en lekestue
(Jo, noen ganger så.) Men skal du bare se på TV, så stikk hjem. JEG vil løpe.

8. Ikke dra på aerobictime om du ikke har koordinasjon
Da må nemlig jeg stikke, grunnet latterkrampe.

9. Du skal trene, ikke på fest
Så ikke lat som du skal det heller, jeg vil nødig se ut som en boms ved siden av deg.

Om så ikke alle følger de, håper jeg i alle fall at alle på Schous plass tar det til etterretning.

~ av Trine den oktober 21, 2009.

6 kommentar to “Rules at the gym”

  1. Du må begynne å få litt egne meninger, Trine!

  2. Jeg kunne ikke vært mer enig! Print ut og heng opp! MEN du har glemt én regel:
    10. Alle single, hotte gutter må bære navn- og telefonnummerskilt. Gjerne festet på stumpen slik at man har en extra grunn til å stirre.

  3. Jeg vil forresten kommentere punkt 7. Jeg mener å huske en lav brunette som danset seg gjennom apparatene på tirsdag. Lekestue?

  4. Kahtrine: Haha. Egne meninger? Forklar.
    Sanna: At jeg kunne glemme navneskilt! Veeldig godt poeng. Jeg mener vi bør ta den regelen ut i hverdagen også, ikke bare på sats. Alle single, hotte gutter burde alltid, til enhver tid, gå med navneskilt! Who’s with me? ;)

  5. Flott liste! Føler for å føye til en veldig viktig regel: Ta på deg undertøy i garderoben!
    Gjerne FØR du setter det ene beinet oppå benken og begynner å smøre deg med bodyloution.

  6. Word, Monica. Heldigvis har jeg ikke sett noen her enda, men det kan jo hende noen overrasker meg nå. Regel, indeed!

Legg igjen en kommentar

 
