Every moment counts

Dagens horoskop: «Gode nyheter i løpet av dagen. Muligens interesse fra en hemmelig beundrer. Noen trenger hjelp og du har tid og anledning. Det er en god dag for kjøp av bil eller PC. God kontakt med unge mennesker.»
Den hemmelige beundreren ønsker jeg hjertelig velkommen, men verken bil eller PC skal kjøpes og hva defineres som unge mennesker? Uansett. Jeg fant ut at jeg måtte legge en slagplan for hvordan uken min skulle klare å gå ihop.

– Skrive økonomioppgave (økonomi, not my thing)
– Svare på mail (som jeg til stadighet glemmer)
– Trene tre ganger (minst)
– Ha treningsveiledning (onsdag, halv ett)
– Vaske leiligheten (den vasker dessverre ikke seg selv)
– Gå igjennom to tidligere oppgaver (den mappa kommer fortere enn jeg tror)
– Vinne beer-fest på skolen (rent jentelag må være en vinner)
– Hjem til Moss for jobbehelg og kaffedater (NSB, you better behave)


Gleder meg til å se dere!

~ av Trine den oktober 19, 2009.

4 kommentar to “Every moment counts”

  1. Vi skal VINNE!

  2. Gleder meg til å se deg også! Slå meg og monica sammen i en smekk syns jeg:)

  3. Håper du mener lillesøster også! Date på meg og?

  4. Jeanett: Høres ut som en god idè :)
    Og søstern: selvfølgelig, jeg skal tross alt bo hjemme, så jeg tror vi kommer til å se hverandre! ;)

Legg igjen en kommentar

 
