The sky is full of dreams

Hoddevik. 10 timer i bil èn vei. Sett sesongens første hvite herligehet – snø på Strynefjellet. Pretty! Sikret oss Panorama med alkoholikeren og hun med tourrettes. Deligering av oppgaver – Sanna ble lysansvarlig, Marianne vindusansvarlig, Anette; selvutnevnt prevensjonsansvarlig og jeg – døransvarlig. Fantastisk team.

Teorikurs før vi hoppet i hver vår våtdrakt og spradet ned til stranda som pingviner. Har aldri følt meg så sexy som da jeg dro på meg pingvinhetta. MAN – det er hot! Uansett, jeg kom meg opp! På brettet altså. Og herregud for en herlig følelse. Leonardo kan ikke ha visst hva han snakka om når han sa han var «the king of the world». Bullshit! På toppen av bølgen, når du får balanse på brettet – DA er du the king of the world. Promise, you just have to try!

Første surf måtte selvfølgelig feires. Dermed ble det øl, mimelek, gitarspill og videotaler. For ikke å glemme skateboarding i fylla! Jeg dro selvfølgelig denne: «Herregud, jeg er dritrå på det her. Få prøve!» Jeg fikk jo fart på greia, men idet jeg skulle stable meg oppå dro jeg den fine rett-på-ræva stilen. Elsker det nye blåmerket på albuen! De her derimot var litt bedre:

Hoddevik. Årets feteste tur. Surfing – en ny favoritt. Masse crazy, herlige nye mennesker. Tidenes drøyeste this or that, kalde våtdrakter og pingvin-walk. Hoddevik – what a lovely place.

Takk for turen!

~ av Trine den oktober 15, 2009.

8 kommentar to “The sky is full of dreams”

  1. Impressive! Men ingen bilder av Trine på brettet?

  2. Bare på land, dessverre. Sånn er det når alle er i vannet når du er i vannet. Neste gang, derimot!

  3. Takk selv, sweetie – for et eventyr!
    Kongetur, kongested, kongesport! Got to love it!

  4. HERLIG! tusen takk for en fantastisk tur og et upåklagelig sammarbeid om oppgavene på panHORama:) legg ut litt bilder på facern å da vel. jeg har INGEN! æ, urutt..

  5. Flotte bilder Trine! Likte det tredje nederste.. Flink du er!

  6. Hahaha, panhorama! Like så, Marianne! :) Kommer nok noen bilder etter hvert!

    Due, tusen takk :) kos å høre!

  7. Er det Simen på det ene bildet der eller? Trur han skulle dit. Gammel kamerat…

  8. Simen er ikke med på noen av bildene, men han var med ja :-)

Legg igjen en kommentar

 
