Why grow up?

Dagens quote by Nils: Det fine med å være ung, er at man tror at man er udødelig.

Word.


Nei, Mona. Ikke enda. Vi skal jo snart til Hemsedal!

~ av Trine den oktober 8, 2009.

6 kommentar to “Why grow up?”

  1. Huff – jeg håper ikke jeg er død riktig enda..?

  2. Nei, det håper ikke jeg heller! Bergen tar vel ikke livet av noen?

  3. Nei, det har jeg ikke hørt noe om hvert fall ;-)

  4. Gleder meg til tur! Denne turen kan ta livet av noen;)

  5. Hvor skal vi?

  6. Gleder meg som en unge :)
    Vet ikke hvor du skal, Magda, men vi skal i alle fall til Hemsedal! :) whoopwhoop!

Legg igjen en kommentar

 
