Written in the stars? Really?

Hver morgen sjekker jeg horoskopet mitt. Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor, men det har i alle fall blitt et rituale. Også er det jo kjekt å vite da. Tilfelle det skulle stå noe bra liksom. Det morsomme med det, er jo at mye av det som står i de faktisk skjer. Men skjer det fordi jeg har lest det, og fordi det ligger i underbevisstheten min ettersom jeg har lest det? Eller er det allerede bestemt? I dunno. Men her om dagen ramlet jeg over mystisk.no som lå som reklame på dagbladet. Skjønner ikke pukket av det andre på siden, men jo flere horoskop jo bedre?

Nei.

Mystisk.no suger. Eller. Bare se selv; «Du lever hardt og i høyt tempo, og du bekymrer deg sjelden for helsen. Du er fryktløs som et barn og tror ikke at noe kan skje deg. Hvis det betyr at du røyker, drikker og lever på pommes frites, så ser du ikke på det som noe problem.» Feil. Jeg har nettopp trent, tatt omega-3 pille og et glass rødvin. Bullshit.

Og, dagens horoskop; «Første halvdel av dagen er antagelig positiv. Shop. Gjør avtaler relatert til helse. Besøk et omplasseringssted for dyr og ta med deg et nytt kjæledyr hjem. Vær sjenerøs. Avslutt det hele med en spesiell lunsj ute.»
Ikke bare første halvdel av dagen var bra, hele dagen har vært herlig. Shop? Nei, jeg har ikke 400 på kontoen engang og skal snart til Stad. Omplasseringssted? Er du dum? Jeg har fortsatt bare 400 kroner på konto. Til meg selv. Men lunsj ble det, det skal mystisk.no ha. En riktig av..hvor mange feil? Skjerpings a!

~ av Trine den oktober 7, 2009.

2 kommentar to “Written in the stars? Really?”

  1. Yo, sweetie! Sjekk ut http://www.numerologen.no :) Det er moro for unga :)

  2. OoO :) Spenstig! Me like!

Legg igjen en kommentar

 
