Hah, jeg glimter til

Økonomi og næringsliv-forelesninger har begynt å bli levelige. Kanskje fordi jeg stoppet på tre øl i går, men aller mest fordi jeg begynner å huske litt fra det fantastiskt ubrukelige året på BI. Og – ikke minst fordi vi snakker om revisorer i dag. Det skulle vise seg at ikke alle uttaler revisor likt.

Læreren: Rèvisor
Random: Revvisor

Er det bare jeg som sier reviisor?  (Bokmålsordboka: revi’sor) HAH.

~ av Trine den oktober 6, 2009.

2 kommentar to “Hah, jeg glimter til”

  1. Reviisor 4 life!!

  2. Pls, BI er fint!!

Legg igjen en kommentar

 
