Hviledag du liksom!

Søndag, en av ukas høydepunkter hvor jeg praktiserer uttrykket «holde hviledagen hellig» til de grader. Bortsett fra i dag. I dag har jeg faktisk vært umåtelig flink. (Syns nå jeg.) Jeg har allerede:

– satt igang siste vask (resten tok jeg i går)
– vasket opp, satt på oppvaskmaskinen
– redd opp senga (nei, det er noe man gjør hver dag..)
– skrevet 500 ord på økonomioppgaven min

Nå skal Kathrine og jeg finne frem treningstøyet, vannflaska og hive oss på tredemølla. OM jeg gleder meg! Hurra for en flittig søndag.

~ av Trine den oktober 4, 2009.

3 kommentar to “Hviledag du liksom!”

  1. Sånne innlegg på en sødag burde ikke være lov, Trine! I don’t like it – you’re making the rest of us look baaaaaaaad! :) Men: Flink er du! Så flink!

  2. Du, det er ikke så ofte dette skjer at jeg blir nødt til å skryte så fort jeg har noe å komme med. ;-) Og kondis, det vet jeg tydeligvis ikke hva er engang. Jeeez.

  3. ØH! Er det bare Trine som er flink, liksom? Det blir vel nevnt et annet navn i dette innlegget og? Under treningsdelen?! Takk

Legg igjen en kommentar

 
