Umenneskelig, I promise

Det skulle faktisk ikke vært lov å ha forelesning kvart over åtte på en fredag når studentpuben er åpen på torsdager. Dette er i alle fall ikke menneskelig.
Trine: Kathrine, skal du være med på skolen?
Kathrine: Jaa.
Trine: Stå opp da. Nå. Klokka er halv åtte.
Trine: Seriøst. STÅ OPP.
Kathrine: Jaaada.
Trine: Du vet like godt som meg at hvis jeg går nå så står du ikke opp. Du bare sier det.
Kathrine: Legg frem klærne mine da.
Trine: Hæ? De ligger jo her.
Kathrine: Men da er det ikke noe problem da.

Sto hun opp? N E I. Er jeg den eneste som er på skolen som var på fylla i går? J A.

~ av Trine den oktober 2, 2009.

4 kommentar to “Umenneskelig, I promise”

  1. Hahaha! Fantastisk! Men Trine: Hadde du seriøst troa på at hun skulle stå opp?? :) Utfallet blir som regel som vi forutser… :) ALLTID!!! :)

  2. Er det å disse meg en greie dere har eller? Og det skjer ikke ALLTID!

  3. Hahahah. Kathrine daa!

  4. Stolt av deg sis. Du er flink :)

Legg igjen en kommentar

 
