I can see you from where I stand

Jeg har fått en ny hobby etter jeg flyttet inn til Oslo. Det kan faktisk være en av grunnene til at jeg blogger sjeldnere. Den nye hobbyen går ut på å sitte i vinduskarmen å speide utover Markveien. Mye mer fascinerende enn du kan tenke deg. Dessuten er det praktisk! Jeg får sjekket temperaturen, samt sjekket hva alle andre har på seg. Dermed blir det lettere å velge jakke i stedet for ullgenser, sandaler i stedet for converse, paraply i stedet for.. paraply. Den er jeg forresten glad jeg ikke har fått så mye brukt for!

Men jeg må tilbake til speidingen. Enjoy your weekend, ppl.

~ av Trine den september 26, 2009.

Én kommentar to “I can see you from where I stand”

  1. du kan gjøre det samme når du kommer hjem! fine vinduskarmer på hytta, men lite til folk her….

Legg igjen en kommentar

 
