Even if it kills me

Jeg har startet et sunt og bedre liv, dere. For i dag fant jeg ut at nok var nok. Denne uka har vært så laaaang, og med en fridag i dag ble det faktisk nok. Så vet dere hva jeg gjorde? Jeg meldte meg inn på SATS. Passet meg ganske greit at de hadde et knakendes tilbud, oktober får jeg graaatis. Skal ikke betale et øre før 20.november. Det liker studentlommeboka mi.

Så jeg kicket det hele igang med en relativt hard økt og merker det allerede i beina. But I like it. Og siden jeg var i så godt humør fant jeg ut at jeg ikke klarte presset fra Sanna lenger og meldte meg med på surfeturen til Stad også. Surfcamp here we come!

Det hele feirer jeg med å dra i bursdag og på standup på skolepuben. For en fantastisk dag dette er!

~ av Trine den september 24, 2009.

4 kommentar to “Even if it kills me”

  1. Og OOOOOM jeg gleder meg til surfetur!! Shit!! Dette blir gøy! Fantastisk at du ble med! Hva litt press kan gjøre ;) Og by the way; gratulerer med et sunnere liv! Sånt likær vi! :)

  2. Surfetur hørtes gøy ut! Men har du tenkt på at du sikkert må ut med nærmere 500 i mnd etter den 20. november? :P

  3. 510 for å være eksakt, Fredrik. (Men nå skal jeg være ekkelt seriøs): Det er tross alt en investering i helsa. IKKE SANT! :-)

    Og Sanna; kan ikke si nei til de dådyrøya dine vettu! Det blir så braaa! :) Tenk deg a!

  4. Skulle ønske du så inn i dådyrøynene nå.. De hadde nemlig bedt deg løpe ned til butikken for å kjøpe en sjokolade.. Men uff, og huff – regner med at sjokoladen uteblir. :)

Legg igjen en kommentar

 
