Vi bare filmer litt her, vi

Jeg var midt middagen i går da det ringte på døra. Siden det aldri ringer på døra her ble jeg jo dødshappy og løp til døra med en gang. Men da jeg ser i kikkehullet og finner ut at det står to personer der tenker jeg bare; ah, gidder jeg snakke med Jehovas vitne nå?! Jeg lagde tross alt mat.

Vel. Jeg lot tvilen komme de til gode, og det viste seg jo å være det særeste besøket jeg noen gang har fått.
Dama: Hei! Eh, vi føler oss litt som jehovas vitne akkurat nå, men vi er en del av filmcrewet til torsdag kveld fra nydalen. Har du sånn fransk veranda? Du har det ja, så flott. Vi lurte nemlig på om vi kunne få låne den i morgen. Bård Tufte, Atle Antonsen, Morten Ramm og en hel gjeng skal nemlig filmes i Markveien. Derfor hadde det vært perfekt å få filmet herfra! Kan vi bare ta en liten titt?»
Ehm. Jeg har ikke rydda. Jeg lager mat. Alt står på hue. Klart dere skal få se!

Klokka fire i dag ramler det et filmcrew inn i leiligheten vår. Dèt er moro for unga, det! 

~ av Trine den september 22, 2009.

3 kommentar to “Vi bare filmer litt her, vi”

  1. Syyykt kult! :O

  2. Oioi – så kult da! :)

  3. Oiii, var det gøy? :D

Legg igjen en kommentar

 
