You always make me laugh

Jeg vet det har blitt litt mye sitater her i det siste, men jeg kan faktisk ikke noe for at jeg har så latterlige venner. (In a good way, of course.) Dagen derpå-sitatene er selvfølgelig de beste. Og de har jo rent ut av enhver kjeft i dag.

Vi snakker om noe heeelt annet.
Line: Broren min pleide å putte nonstop i nesa.

Sanna slenger seg på lasset: Broren min pleide å slikke på snegler! 

Og gir seg ikke der.
Sanna: De doene nede på skolen er så små at jeg holdt på å legge jakka i dass!

Dessuten har Cathrine kommet med de drøyeste gåtene i dag som ikke engang egner seg på trykk. Sry.

Noen flere sa du? Ok!

Vi snakker om en kompis av Cathrine som dro til Thailand og skaffa seg dame fordi «Thai-damer har så deilige kropper». Sanna poengterer at alle ikke kan være like deilige fordi ingen har lik kropp.
Sanna: Jeg kjenner ingen som har kroppen min! 

Espen måtte kjøre British Airways fra Hong Kong til London, noe som ikke var like luksuriøst som å sitte i en A380. 
Espen: De har èn skjerm 20 meter fra der du sitter. Du får jo kreft av å se på den!  

Have I told you lately that I love you all? 

Jump for her love!

Well. I do!

~ av Trine den september 18, 2009.

3 kommentar to “You always make me laugh”

  1. Love you to, babe!!! <3 Fred ut og forbaskade herliiii lørra pårræ! Yah, thats høyre! Klask og dask fra en useriøs meg:)

  2. Haha. Han pleide jo å stappe dem i nesa, da!

  3. Hva? For drøye til å komme på trykk? Er det det du skal skrive når du er journalist i VG og nettopp har intervjuet Moskva-Marit om sine yndlingssexstillinger og slanketips?? Hah!

    ;)

Legg igjen en kommentar

 
