Politikktakk? Nei takk.

Jeg har kommet meg ut altså. Har bare vært en tur hjemme. En liten update? Ok, siden fredag har jeg:

– blitt låst ut av Kathrine (I love freedom)
– tatt toget hjem (NSB var eksemplariske)
– fått frisk sjøluft (love it)
– sovnet elleve på en lørdag
– sett søstern spille kamp (flink søster, begge veier)
– liveoppdatert 1.divisjons håndballkamp (stress)
– gått på epleslang hos farmor (ok da, jeg spurte først)
– spist middag halv tre (pensjonistene gjør det!)
– jobbet på valgdagen (jeeeez)
– vært Jappes stand-in-reporter (for et team!)
– blitt snikfotografert 
– fått internett-trøbbel ti minutter etter valgdagsmålingen kom (perfect timing!)
– intervjuet om mulig verdens særeste mann 
– funnet ut at jeg hater min egen stemme (kjipt)
– lagt meg halv to, stått opp halv seks (sympati?)

Og nå sitter jeg som et tent lys på skolen. Med kaffe. Så klart.

~ av Trine den september 15, 2009.

4 kommentar to “Politikktakk? Nei takk.”

  1. Imponerende helg det der. :)
    Kommenterte du HK Rygge – Fyllingen?

  2. Nei, søndagens kamp kommenterte jeg, mot Årstad. :) Herlig å høre litt bergensdialekt igjen!

  3. For en herlig helg! Likte punktet om søsteren din ;)

  4. BLOGG MER!!

Legg igjen en kommentar

 
